No Other Place ~ここにしかない場所~

お役立ち情報|子育て|レジャー|エコ|家電|音楽|読書など

【和訳】 FreeTEMPO - Heart [feat. blanc.]

JASRAC転載許可のあるはてなブログで和訳を紹介しています。

楽曲や音源のレビューはメインサイトを参照ください。

 

nootherplace.net

 


FreeTEMPO - Heart (Feat. Blanc.)

A broken heart just needs some time left to bleed

A heart is best when it is kind warm and sweet

An open heart would never lie you see

So please believe that we were meant to be

傷ついた心は血を出し切るのに少し時間が必要

心は温かくて心地いい時が一番

開いた心は決して嘘をつかないよね

だから信じて 僕たちの運命は…

A jealous heart is not a crime nor is it weak

Your heart is blessed when it is mine can’t you see

With every beat a loss of time you see

So be with me yeah we were meant to be together

嫉妬心は罪でも弱さでもない

君の心が僕のモノの時は祝福されるよね 違う?

一つ一つの鼓動で時間が失われてくね

だから僕と一緒にいて そうなる運命だったんだ

It’s you plus me not less me

Gonna laugh with me not at me

Yeah two hearts beat as one beat

How beautiful

君に僕を足して 引くんじゃなくて

一緒に笑って 僕を笑うんじゃなくて

2つの心は1つの鼓動に

なんて美しいんだろう

A broken heart just needs some time left to bleed

A heart is best when it is kind warm and sweet

An open heart would never lie you see

So please believe that we were meant to be

傷ついた心は血を出し切るのに少し時間が必要

心は温かくて心地いい時が一番

開いた心は決して嘘をつかないよね

だから信じて 僕たちの運命は…

A jealous heart is not a crime nor is it weak

Your heart is blessed when it is mine can’t you see

With every beat a loss of time you see

So be with me yeah we were meant to be together

嫉妬心は罪でも弱さでもない

君の心が僕のモノの時は祝福されるよね 違う?

一つ一つの鼓動で時間が失われてくね

だから僕と一緒にいて そうなる運命だったんだ

It’s you plus me not less me

Gonna laugh with me not at me

Yeah two hearts beat as one beat

How beautiful it’d be

君に僕を足して 引くんじゃなくて

一緒に笑って 僕を笑うんじゃなくて

2つの心は1つの鼓動に

なんて美しいんだろうか

It’s you plus me not less me

Gonna laugh with me not at me

Yeah two hearts beat as one beat

How beautiful

君に僕を足して 引くんじゃなくて

一緒に笑って 僕を笑うんじゃなくて

2つの心は1つの鼓動に

なんて美しいんだろう

 

It’s you plus me not less me

Gonna laugh with me not at me

Yeah two hearts beat as one beat

How beautiful it’d be

君に僕を足して 引くんじゃなくて

一緒に笑って 僕を笑うんじゃなくて

2つの心は1つの鼓動に

なんて美しいんだろうか

It’s you plus me not less me

Gonna laugh with me not at me

Yeah two hearts beat as one beat

You can trust me

君に僕を足して 引くんじゃなくて

一緒に笑って 僕を笑うんじゃなくて

2つの心は1つの鼓動に

僕を信じてよ

Be together

Now and ever

一緒にいよう

今も これからもずっと

(繰り返し)