No Other Place ~ここにしかない場所~

お役立ち情報|子育て|レジャー|エコ|家電|音楽|読書など

【和訳】 THE CHARM PARK - Still in Love

JASRAC転載許可のあるはてなブログで和訳を紹介しています。

楽曲や音源のレビューはメインサイトを参照ください。

 

nootherplace.net

 


THE CHARM PARK / Still in Love (Lyric Video)

You know that you and I is all we got

So why do we keep on fighting?

And you know that I’ll adore you ‘til die

So let’s just keep on living, keep on loving

君と僕は人生のすべてだよね

じゃあ なんでけんかを繰り返すのかな?

僕が死ぬまで君を愛する気持ちなのは知ってるよね

だから とにかく生きて 愛しつづけようよ

 

(We’re still in love)

So much more than you know

(We’re still in love)

Even more than we’d know

(We’re still in love)

So tell me that you’re with me babe

Because we have so much more to go

(僕らはまだ恋をしてる)

君が思ってるよりずっと

(僕らはまだ恋をしてる)

僕らが思う以上に

(僕らはまだ恋をしてる)

だから ずっと一緒だって言ってよ

だって 僕らのこの先はまだまだ長いから

 

Oh the times they are changing

And the lies they are vaping

Oh the cries they are paving

I’m nothing here without you babe

Your love is all I ever need

時間はずっとうつろうもの

嘘はすっと呑み込むもの

叫びはそっと蓋をするもの

君がいないと僕には何もないんだ

君の愛がないと生きていけないんだ

(We’re still in love)

So much more than you know

(We’re still in love)

Even more than I know 

(We’re still in love)

So tell me that you love me babe

Because we have so much more to go

(僕らはまだ恋をしてる)

君が思ってるよりずっと

(僕らはまだ恋をしてる)

僕が思ってるよりずっと

(僕らはまだ恋をしてる)

だから 愛してるって言ってよ

だって 僕らのこの先はまだまだ長いから

 

Oh the times they are changing

And the lies they are vaping

Oh the cries they are paving

There is nothing more that I can say

Your love is natural to me

 

時間はずっとうつろうもの

嘘はすっと呑み込むもの

叫びはそっと蓋をするもの

もうこれ以上言えることは見当たらないよ

君の愛なしなんて考えられないよ

All the times they are changing

And the lies they are vaping

All the cries they are paving

There is nothing more that I can say

I’m nothing here without you babe

Your love is all I ever need

時間はすべてうつろうもの

嘘はすっと呑み込むもの

叫びはそっと覆うもの

もうこれ以上言えることは見当たらないよ

君がいないと僕には何もないんだ

君の愛がないと生きていけないんだ